Atlas Advertising Group se stal sponzorem Dr. Klauna

Čerstvě nainstalované podlahové hry Dr. Klauna navrhla populární dětská kreslířka Romana Andělová. Děti v nemocnicích kolem Prahy si je okamžitě oblíbily.

Společnost Atlas Advertising Group tyto podlahové hry vyrobila ve spolupráci se společností HSW Signál.

Instalace těchto barevných podlahových her je dalším krokem k rozšíření přítomnosti Dr. Klauna v nemocnicích, které naši klauni navštěvují,“ vysvětluje Rafal Wojas, manažer  oblíbeného C4C programu Dr. Klaun a spoluzakladatel Chance 4 Children. Rafal tvrdě pracuje na své vizi zajistit neustálou přítomnost Dr. Klauna na dětských odděleních a tím pomoci dětem zmírnit trauma (a nudu), které se nevyhnutelně dostavují při prodloužené hospitalizaci.

Podle Rafalových slov vyplní podlahové hry nudná odpoledne, která musí děti přežívat, a oživí je zábavnou hrou, díky níž se děti dostanou ze svých pokojů a spřátelí se s ostatními hospitalizovanými dětmi, jejich přáteli a návštěvníky. Hry může využívat kdokoli a kdykoli, čekají na všechny, kdo půjdou kolem – nevyjímaje nemocniční personál, který hry přivítal s nadšením a velkým úsměvem na tváři. Více zde –>

 

Komentáře nejsou povoleny.